hee-99

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Henrika Karjalainen - 21 augusti 2012 16:13

Hej

Jag har nu dom senaste dagarna haft en lite blogg paus

på grund av läxor och annat som

jag var tvungen att göra. Men nu är jag tillbaks igen och

försöker skriva varge dag med nya bilder och sådant.

Men idag har jag som vanligt varit till skolan

från kl.9 till kl.14

Jag hade piano timme kl. 15:30 så jag blev till stan med min kompis

och dröja tiden.
 Efter pianot for jag med bussen hem.

Jag kom hem just för ungefär 20 minuter sedan.

Resten av dagen har jag ingenting planerat men jag tror ändå att jag kommer att hållas hemma.

imorgon skall jag fara till kl.8 till skolan så det blir en tidig väckning.

Men det var allt

HEJ DÅ

-Henrika-

 

PS: Idag hade jag inte tyvärr tagit bilder så jag hade inget

att sätta, men jag försöker att börja ta mera bilder

så som jag gjorde förrut.

Kommentera gärna. Och om ni har något att fråga om så skriv det i

fråge rutan.

 

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards