hee-99

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Henrika Karjalainen - 16 november 2012 19:25

Hej

 

Nu har jag inte nästan skrivit på en vecka, den här veckan har farit så snabt själv trodde jag idag på morgonen att den var onsdag. Så jag har nu inte riktgt hunnit skriva något i bloggen på grund av att dagarna har gått sååååååå snabt.

   

Idag fick vi våra betyg och det gick inte så bra som jag hade villa att det skulle ha gått. Så rästen av skol dagen gick helt bra. I hussan (huslig ekonomi) så var vi så snabba att vi sklutade redan halv tre och vi borde sluta kl.14:55 så jag for med en tidig buss hem.
Och hemma så var min lilla syster och mormor hemma för min lilla syster Erica är sjuk så......

 

Sen så var det helt lungt tills min lille bror Elias skall komma och härja. Och ja sen har jag inte gjort riktigt något. Jag har tittat på MTV en Justin Biebers konser. Och så har jag tittat på X-factor, eller jag gör det nu.

   

Imorgon skall jag fara till Rebecca övernatten och så skall jag fara och shoppa lite med mamma på morgonen för jag behöver en ny rock och sådant.

 

Men det var allt håppas ni har en bra fortsättning på kvällen

-Henrika-

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards