hee-99

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Henrika Karjalainen - 11 november 2012 18:55

Hej


Från den senaste  inlägget har det inte hänt något. Jag var hos Rebeccasom sagt och så kom vi till oss.

Vi gjorde glass och så spelade vi på Ipaden. Och så tittade jag på Awkward maraton och så skulle vi fara till rebecca för att fråga om jag kan komma på Lördagen till henne övernatten och det kunde jag så jag skall fara till henne övernatten.

    

Sen skall jag fara och shoppa men mamma för jag behöver en ny rock och ett par skor. Sen skall jag oxå gå och shoppa den 1 december men det är endå en stund till dess. Men nu så skall jag fara och se på en av mina favorit program Once upon a time. Ha en riktgti bra kväll

-Henrika-


Av Henrika Karjalainen - 11 november 2012 11:31

Hej

Det var mäningen att jag skulle skriva igår men när jag publicera inlägget så kom det inte och jag märkte det först idag när jag var och se på bloggen. Men idag är det då farsdag och jag har nu inget riktigt i planerna.


Igår var jag hos rebecca ända till kl.13 och så kom Sarah till oss kl.15 efter hennes tävlingar. Så har vi inte gjort riktigt något jag hade tänkt att vi skulle fara och fota men jag glömmde bårt det. Kl.17 så for vi till min mormor och morfar på farsdags kaffe som var lite i förväg. Sen kom vi hem kl.20 och så väntade jag på att klockan skulle bli nio dör då skulle det börja en film som jag skulle se på. Efter det så for jag och sova.

                    

Idag så hamnade jag vakna halv nio sen så där vi klockan kvart före tio så ringde rebecca till mig och så for jag till henne och nu så skriver jag från henne när hon håller på att äta någonting. Men jag skriver kanske senare idag om det har hänt något intressant. Ha en bra fortsättning på dagen.

-Henrika-

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards