hee-99

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2013

Fråge inlägg part 2

Av Henrika Karjalainen - 21 augusti 2013 16:47


1. Vilken skola går du i ? : Jag kan tyvärr inte berätta det för säkerhetens skull.

2. Hur många nära vänner har du ? :typ 5-10 vet inte riktigt

3. Vad är din favorit program ? : Salatut Elämät, The Vampire Diaries och Carrie Diaries.

4. Favorit färg ? : typ alla pastella och naturliga färger och lila

5. Top tre favorit artister ? :1. JUSTIN BIEBER 2. Isac Elliot 3. Austin Mahone

6. Vilka länder vill du fara till ? :Till Amerika och Stor-Britannien

7. Har du redan planer för nästa sommar ? :Jag skall på skriftskola, bli konfirmerad.

8. Favorit parfym ? :SOMEDAY by JUSTIN BIEBER

9. På vilka sidor är du på när du är på din dator, ipad elr telefon ? :FB, YouTube, Twitter, Instagram, Wattpad, lite olika mode sidor och bloggar

10. Favorit dryck som är hälsosamt ? : Aloe vera drycken

11. Vad är din dröm ( alla vet redan att din dröm är att träffa justin men om man inte får räkna med det ) : hahahha, nå typ fara på språkresa eller vinna på lotto

12. Kan du laga din favorit bild på dig och din bästis här? : Jag kan laga en länk till det inläge som dn här kicka här så du kan gå och sen den.

13. Favorit Nagellack ? : Nå just nu är det mitt matta svarta nagellacket.

14. Vad gör du efter skolan ? : Är med kompisar, ser på the vampire diaries, och är på min ipad och lyssnar på musik

15. Din favorit sak ? :min ipad, jag skulle inte kunna läva utan den, hon e min baby

16. Har du skype vad heter du där ? :Min skype är privat så jag kan tyvärr inte säga vad jag heter där

17. Vad det roligt på Isac Elliot konsären ? :Jo det var det

18. Vilka tidningar brukar du läsa top 3 ( papper ) top 3 ( internet ) ? :top 3  (papper) 1.Solo 2.Demi 3.Firda top 3 (internet) 1.Iltalehti 2.tmz 3. jag läser inte riktigt något annat

19. Skulle du villa ha tatueringar isåfall vilka och var ? :jo jag skulle villa ha tre stycken. på foten en såndär lucky bird, och sen i nagen en infinity logo vart det står young, och sen så vill jag ha en sånhär koi fisk på foten      

20. Vill du ha någo mera piercing ? :Jo jag skulle villa ha navel piercing, ett örhänge vet ni upp där i öra jag tror det heter någo brosk ?

21. Skulle du kunna bli vegetarian ? : Alltså jag hade tänkt på de men jag vill inte äta någo soija korv och sådant.


Där var alla frågor om ni ännu vill fråga något så kan ni kommentera.

Idag har jag varit i skolan från kl.8-14:30 efter skolan kom Noora till oss och ja vi har nu typ bara lyssnat på musik och sådant.

Hej då

-Henrika-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrika Karjalainen - 30 oktober 2013 15:23

Hej har nu då bytt bloggadress, så jag kommer inte att skriva på bloggplatsen mera utan byter då till blogg.se. Om ni vill fortsätta läsa min blogg kan ni skriva det här : http://henrikas.blogg.se för att hitta min blogg. Så kommer inte att skriva hä...

Av Henrika Karjalainen - 29 oktober 2013 20:21


Hej Jag vet att jag sa att jag skulle byta blogg och det skall jag göra, men jör der först imorgon för har haft ganska mycket dom sänaste dagarna som ni säkert har märkt för har inte skrivit på två dagar. Skall försöka få ett inlägg ännu imorgon o...

Up

Av Henrika Karjalainen - 26 oktober 2013 20:38


Helloooo Så nu har jag då bestämmt att jag byter min blogg address på måndagen. Linkken till bloggen kommer då sen på måndagen. Men jaa skall börja blogga på blogg.se, skall börja skriva mera om mode, skönhet och ja min vardag. Har varit i s...

Av Henrika Karjalainen - 25 oktober 2013 17:33


Skriver nu engångs skulle lite tidigare än vanligt brukar alltid skriva där vid åtta nio tiden vet inte varför det alltid blir så men jaa. Äntligen fredag, skulle inte mera åtka fara till skolan, vem har hittat på att skolan skall alltid börja så t...

Av Henrika Karjalainen - 24 oktober 2013 19:08

Hejssann Har inte rikitgt haft någon inspiration nu på en stund att skriva, hoppas det kommer sen mera inspiratioun när jag byten blogg ( kommer att berätta om det sen när jag gör det ) Men idag har det igen varit en riktgt normal dag, skola ...

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards