hee-99

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2013

Fråge inlägg part 1

Av Henrika Karjalainen - 20 augusti 2013 17:34

Här är nu svar på alla frågor om ni ännu skulle hitta på något ni vill fråga kan ni kommentera

 

1. Är jag rolig ? : Jo du är rolig

2. Vilken dag på sommaren var den bästa ? :hmmm.... jag gjorde inte så mycket den här sommaren men kanske typ när vi va till Sverige

3. Favorit mat ? : Sushi, pizza och någo mac donalds mat

4. Vilka fem bloggar e dina favoriter ? : nå jag läser inte så många bloggar jag läser bara fokis.se och haaidis.blogspot.fi

5. Varför började du blogga ? :Jag ville ha något att göra på dagarna och jag tycker om att skriva så jag tyckte att bloggande skulle vara ett bra alternativ.

6. Vilka hobbyn har du haft och har nu ? : Jag har som hobby nu dans och piano men har även varit på jumppa, brandkår, fotboll, scauter, olika danser ( jazz, show ... )

7. Vem är din bästis ? :Hon heter Alva, hon är lika gammal som jag och bor i helsingfors :)

8. Hur lång är du och hur mycket väger du ? : jag är en 164 cm, jag vill tyvärr inte säga hur mycket jag väger

9. I vilka länder har du varit ? :Sverige, Estland, Spanien, Danmark, Norge

10. vilken är din favorit godis ? :jag har inte riktigt någon speciell favorit tycker typ om alla godis, men kanske mäst om nogå frukt godis

11. Varför tycker du om Justin Bieber ? : Ööö.. vad är det här för fråga ? Det är typ samma som om man skulle fråga varför andas du ? Men jo jag vet nu inte riktigt vad jag skulle svara till det här. Enkelt sagt jag kan inte leva utan justin :)

12. Har du en poijkvän, isåfall hur länge har ni varit ihop ? :Nej jag har ingen poijkvän ( eller om man inte räknar justin ;) )

13. Är du oskuld ? : Sånthär hörs inte till bloggen

14. Varifrån köper du det mästa av dina kläder ? : typ från H&M, Cubus, Seppälä, Lindex

15. Vem alla kändisar har du sett live 8 finska kändisar räknas oxå ) ? :Nå jag säger först alla finska, Hanna Pakarinen, Robin Packalen, Isac Elliot, Mikael Gabriel, Jontte Valosaari, JVG, Cheek, Diandra, Krista Sigfrids, Satin Circus, sen dom som är inte är från finland, JUSTIN BIEBER

16. Din favorit app ? : typ Polyvore, wanelo, instagram

17. Vilket land skulle du villa flytta till ? :Alltså jag vet inte om jag helt vill flytta bårt från finalnd men nu skulle det va helt roligt och flytta till Usa typ till New york eller los angeles.

18. Favorit film ? : Never Say Never, spring brakers, hunger games (

19. Favorit bok ? :Hunger games

20. Vilken telefon har du ? : Nokia Lumia 610

21. Gillar du mig ? : Nå alltså jag känner ju inte dig så jag kan inte väta :)

22. Om du skulle få önska dig vad som helt, vad skulle det vara ? : Nå till den här vet nu alla svaret men att träffa Justin Bieber :)

23. vad brukar du lyssna på dagligen ? :Jag lyssnar på Justin Bieber ( jag kan inte vara en dag utan att lyssna på Justin ) sen så lyssnar jag typ varge dag den här Miley Cyrus We can't stop och Austin Mahones What about love.

 

 

Här var nu några frågor jag gör part 2 imorgon om jag hinner eller sen nån dag den här veckan. Har typ lite över 20 kvar

 

Jag försöker skriva ännu idag men vår internet är ganksa skit just nu så jag lagar bara den här.

-Henrika-


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrika Karjalainen - 30 oktober 2013 15:23

Hej har nu då bytt bloggadress, så jag kommer inte att skriva på bloggplatsen mera utan byter då till blogg.se. Om ni vill fortsätta läsa min blogg kan ni skriva det här : http://henrikas.blogg.se för att hitta min blogg. Så kommer inte att skriva hä...

Av Henrika Karjalainen - 29 oktober 2013 20:21


Hej Jag vet att jag sa att jag skulle byta blogg och det skall jag göra, men jör der först imorgon för har haft ganska mycket dom sänaste dagarna som ni säkert har märkt för har inte skrivit på två dagar. Skall försöka få ett inlägg ännu imorgon o...

Up

Av Henrika Karjalainen - 26 oktober 2013 20:38


Helloooo Så nu har jag då bestämmt att jag byter min blogg address på måndagen. Linkken till bloggen kommer då sen på måndagen. Men jaa skall börja blogga på blogg.se, skall börja skriva mera om mode, skönhet och ja min vardag. Har varit i s...

Av Henrika Karjalainen - 25 oktober 2013 17:33


Skriver nu engångs skulle lite tidigare än vanligt brukar alltid skriva där vid åtta nio tiden vet inte varför det alltid blir så men jaa. Äntligen fredag, skulle inte mera åtka fara till skolan, vem har hittat på att skolan skall alltid börja så t...

Av Henrika Karjalainen - 24 oktober 2013 19:08

Hejssann Har inte rikitgt haft någon inspiration nu på en stund att skriva, hoppas det kommer sen mera inspiratioun när jag byten blogg ( kommer att berätta om det sen när jag gör det ) Men idag har det igen varit en riktgt normal dag, skola ...

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards