hee-99

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Henrika Karjalainen - 19 oktober 2013 22:21



Alltså jag älskar denhär "shitilove" tumblr sidan, så va tvungen att sätta ett helt onlägg av bara sånhär bilder, ni kommer säkert att se mera av dom isådana inlägg som jag inte har någo andra bilder.
-Henrika-

Av Henrika Karjalainen - 19 oktober 2013 18:08

Noooooo, det snöar. Inte kan vintern ännu komma det är ju först october, har inte ännu köpt tillräkligt med vinterkläder, allt från förra året är typ litlet eller slitet ( de där rimma ju ) och sen behöver jag tränings kläder för vinter.

Vi skulle idag fara till tallinnmen det blev inget för den båten vi skulle med blev avbokad för det blåste för mycket på havet. Men skall nu fara nåt veckoslut sen när det går.
Ja nå idag har jag onte riktigt gjort något, vaknade vid kl.11 efter det har jag typ sett på tv och märkte att på swefilmer har det kommit nya episodes av The Vampire Diaries så kållade en episode och skulle se en till men cår internet är sjuky dålig, men vi skall få en ny så då blir det bättre och säkert mera inlägg.
Ja där är allt vad jag har gjort idag. Den här iblägget blev lite onödigt långt men jaaa

Ha det så bra
-Henrika-

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Skapa flashcards