hee-99

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Henrika Karjalainen - 13 oktober 2013 21:05

Hellooo

Sorry jag glömdea tt skriva igår men vi hade så roligt med min bästis. Igår så va vi till haikko gård, efter det så gick vi därifrån hem, tog typ en timme att gå 4 km. Sen så har vi sett på en movie.

Idag så for alva hem och jag for med mamma och köpa lite saker till mig. Sen så for vi till mc donalds, såklart, nånej jag har inte varit där på evigheter. Sen har jag bara varit hemma pch se på tv.

Här är allt vad jag köppte

Skulle villa ha sånthär fergs hår

Ja men så har jag ferga håret på fredag kommer inte ihåg om jag skrev det redan i förra inlägget men joo. Nu ser jag på big brother finalen och ja veet inte vad jag skall göra efter det. Men ha det så bra
Hej då
-Henrika-

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards