hee-99

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Henrika Karjalainen - 5 oktober 2013 17:38

Hejssannn
Skall byta header här någon dag, har gjort färdigt två stycken så jag tänkte att ni får kommentera vilken ni tycker bätter om för jag vet inte riktigt vilken jag skall ta så kommentera vad ni tycker.
-Henrika-

[Bild]

Av Henrika Karjalainen - 5 oktober 2013 16:31

Helloo, är nu hos min mormor och morfar har inte gjort så mycket. Vaknade där vid kl.9 som är helt sjukt tidigt för mig på veckosluten, jag skulle hinna ännu packa undan mina kläderf från skåpen och sen så for jag till min mormor pch morfar. Hit har jag krattat gården ( så ni fattar hur tråkigt jag har ) sen har jag sett på tv och talat med min bästis i telefon för hon skall komma till oss nästa veckad fredag.
Ja men skall idag ännu i bastun och så skall jag se på big brother.
Ha det så bra
-Henrika-

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Skapa flashcards