hee-99

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Henrika Karjalainen - 9 juni 2013 16:35

Helloo


Så jag skrev inte igår för jag var hela dagen med mina kompisar och dom for först kl.21:30 hem och sen så skulle jag barnvakta min lilla syster för min mamma och styvfar for någonstans. Så jag var sen bara hemma rästen av kvällen.

 

Idag så vaknade jag kl.07:20 för jag skulle fara ut med vår hund och sen så for vi där vid kl.9 till Borgbacken , där var vi från kl.10 till kl.13 och sen for vi och äta till en restourant ( <-------- stavning? ) Efeter det kom vi hem och har bara sett på YouTube videon och inte riktigt gjort något, jag orkar inte hller fara någonstans så skall bara vara hemma idag :)


Dom här bilderna är från Nooras blogg ( min kompis )

   

^

Jag


Jag tänkte börja med en sådan sak att varge Söndag så skulle jag laga en song som jag har hört mäst på den veckan, jag har gjort förut lite liknande men jag tröttnade på det men jag tänkte börja på nytt men med en lite lättare och kortare saker som jag hade haft :)


Isac Elliot First Kiss


Men det var alt ha det så bra

-Henrika-

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards