hee-99

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Henrika Karjalainen - 7 juni 2013 11:06

Helloo

 

Sorry jag har inte skrivit på 2 dagar men jag har inte riktigt haft tid med det dom sänaste 2 dagar. På Onsdagen så var jag och se på min kompis teater generalrepetition så jag hann inte då skriva och igår på Torsdagen så kom Noora till oss och sedan på kvällen for vi och se på Spring Breakers den var helt bra bara att jag förstod inte riktigt varför den just skulle sluta så där som den gjorde kanske kommer det en Spring Breakers 2 nästa år elr något för den sluta lite så att man skulle kunna görqa fortsättning.


Idag så vaknade jag när min lilla syster fick ett raseriutbott/raserianfall och började skrika hit kl.8 på morgonen och sedan fick jag inte sömn mera så jag for ner och se på NetFlix och gjock ut med vår hund. Sen så fortsatte jag att se på tv och för typ 10 minuter sen så slutade jag och tänkte att nu måste jag komma och skriva i bloggen före jag glömmer det.

 

Jag har inte riktigt någo planer skall bara vara hemma jag årkar inte riktigt fara någonstans

Men det var allt som har hänt härtills, skall kanske skriva ett till  inlägg senare om jag orkar

-Henrika-

 

PS: Har inte igen heller någo nya bider men försöker bli aktivare med att ta bilder hit till bloggen :)  

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards