hee-99

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Henrika Karjalainen - 3 juni 2013 20:46

Hej


Idag så har det inte varit något riktigt extra helt en vanlig sommar dag och en kok het sådan. Vi hade hit i Finland 39,4 grader varmt i solen och 29 grader i skuggan. Så jag tillbringade nästan hela dagen på stranden med mina kompisar Rebecca och Sarah. Ja dit på stranden var vi från ca kl.12 till kl.16:30 Sen kom jag hem Rebecca ver hos oss en stund men hon for sen hem och vi hade husföreställning av vårt hus för vi skall sälja vårt hus så jag var tvungen att fara någonstans till en halv timme, så jag for och gå men jag höll på att dö för den där solen brännde så mycket och jag kunde inte gå barfora på asfallten ( <----- stavning ? ) för det brännde.

 


Sen kom jag hem och så kom min mormor och morfar till oss och efter det for jag och gå mut med Elsa ( vår hund ). Och efter det har jag inte riktigt gjort något. Skall se om det skulle komma någonting på TV.

Men ha det så bra

-Henrika-

PS: Jag har inga nya bilder så jag sätter bara någonting jag hittar på nätet för ett inläfgg utan bilder årkar ingen läsa :)        


 

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards