hee-99

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Henrika Karjalainen - 2 juni 2013 21:16

Hellooo


Så jag har lite glömt att skriva dom sänaste dagarna, men närjag är så van att inte skrivit på en månad s¨glömmer jag jätte lätt. Men inte har det hänt riktigt något extra heller. Det ända som jag skulle ha skrivit om dom senaste dagarna  skulle ha varit: jag har varit med kompisar och sen har jag varit och simma. Ganska trokiga inlägg skulle det ha varit.


Men imorgon så börjar då SOMMARLOVET eller för mig började den redan på Lördagen men igäntligen såskulle det först börja på Måndagen. Men vi hade skolavslutning på Lördagen ( den 1.6.2013 ) och jag fick helt ok betyg. 

 

Idag har jag vaknat där vid halv tio för vi for och söka vår hund där vid halv elva. Efter att vi hade hämtat Elsa (såheter vår hund) så for jag till Rebecca och sedan så for vi och simma. Vi va på stranden i typ närmare tre timmar och efter det kom jag hem och äta och for sen efter en stund till henne igen. Jag kom he därvid kl.20:00 ( finsk tid) och har inte riktigt gjort något sen dess. Men det var allt ha det så bra

 

HEJ DÅ

-Henrika-


PS: Jag kan sen inte lova att jag  kommer att skriva varge dag nu på sommaren men jag försöker, jag brukar vara ganska mycket med mina kompisar så jag brukar inte alltid på kvällarna orka skriva men försöker ändå skriva varge dag. 

Presentation


Hej
Jag är en 14-årig tjej från Finland, som går andra året i högstadiet. På dagarna brukar jag vara med kompisar, shoppa m.m.Och jag är ett stort fan av JUSTIN BIEBER
Denna blogg startades i April 2012,här skriver jag om min vardag

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dom här länderna skulle du villa besöka
 Canada
 USA
 Frankrike
 Thailand
 Australien
 Finland ( ofc )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards